Nu är jag på väg till innebandy match

Det här är ett tidsinställt inlägg och just nu sitter jag nog i bilen på väg till match mot Fagerås/Kil :) SATSAR PÅ VINST! 
 
Hittade en gammal bild på mitt lag. Gammal kanske är fel ord för bilden är faktist från förra säsongen. Några har slutat och vi har andra tränare förutom en. I år har vi delat upp oss; 00-99 och 01-02. 
 
HITTAR DU MIG? :D


Hej! Vi hörde att du var intresserad av en ny design... Du får gärna maila oss på [email protected] med bilder, inloggning osv. Ha det så bra! //Cheri

Svar: Hej på er! Ja det är jag, jag mejlar er när jag har fått tillbaka min dator där jag har alla bilder och sånt på ;)Är det OK om jag mejlar inloggningen när ni är färdiga med designen?

Tack detsamma //Frida
http://eferidaslife.blogg.se

2012-11-24 // 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback