Hemma efter en bra träning!

Är hemma från innebandyträningen nu och håller på att packa inför morgondagen då jag ska sova hos mammas moster :)
Kommer bli roligt för det är kul där! Men nu ska jag snart gå och duscha så det blev ett kort inlägg. Fast det behöver inte vara så långa egentligen.

Vill gärna höra DIN åsikt; Hur långa inlägg tycker DU är intressant att läsa?



» Kajsa

Inte för långa. Om dom blir för långa så kan dom ju bli jobbiga att läsa. Jag tror att folk är lata med läsnigen och orkar inte läsa långa texter. Så medellånga skulle nog vara bra. Men inte allt för korta ;) !

Kram

2012-11-19 // 20:55:20

Sådär alldeles lagom långa är ju typiskt Svenskt o bra ;)

2012-11-20 // 18:03:15
» Leeis

Det är okej med långa inlägg OM det är en bra inledning, något som jag måste träna på xD

2012-11-29 // 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback