Mys mys

Du behöver inte läsa allt, blev ganska mycket!

Minns ni när jag skrev om att jag skulle på match? Eller gjorde jag ens det? :o

Men i alla fall var vi bara nio utespelare om jag inte skrev det! :) Och det extra roliga var att jag gjorde första målet! Det blev 2-1 :)

Nu myser jag i min OnePiece och ska snart träna det sista på No-provet vi har imorn. :/ Och på fredag har vi matte-prov! Vad många prov vi har :o Och på onsdag Religon. Lärarna sätter betyg den trettonde! Nervööös kan jag bara säga!



» Pappa

Vadå långt??? Hallå där skriv så MYCKET du vill och låt den som läser välja om de vill läsa ;)

Älskar dina citat och uttryck! Det påminner mig varje dag om så som jag vill leva, känna och tänka! Tack vännen min för att du är just DU Frida!
Älskar dig så mycket så jag tror jag ska spricka av glädje och stolthet över den du är!
Love u baby ;)

Svar: Okej okej ;)
Gillar också citaten, därför jag väljer de ju! <3
Jag gör det jag vill så det behöver du inte tacka mig för! :) Bara glad om jag kan sprida vidare min inspiration!

Älskar dig så mycket med för den du är! <3
http://eferidaslife.blogg.se

2012-12-06 // 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback